Poboljšajte kvalitet interne i eksterne poslovne komunikacije, unapredite komunikacione veštine, efektivnost timskog rada i uspešno rešavajte konflikte.
- PREDNOST JE ŠTO TRENINGE ODRŽAVAMO U PROSTORIJAMA VAŠE FIRME
- Praktična primena stečenih veština - naši treninzi i programi su interaktivni i primenljivi. Princip rada je radioničarski.
- Sticanje novih i poboljšanje postojećih znanja i veština zaposlenih.
- Poboljšanje radne atmosfere, unapređenje radne sredine.
- Trening se održava,subotom od 10 do 17h. Ritam rada je adekvatan sa odgovarajućim brojem pauza
- Kako bi se na kvalitetan način posvetili svakom kandidatu, broj mesta je ograničen.
- Svaki polaznik seminara na POKLON dobija priručnik sa teorijskim predavanjima i praktičnim vežbama..
- Nakon predavanja vrši se dodela sertifikata kojim možete potvrditi pohađanje seminara
Konstruktivno rešavanje konflikata
Ovaj trening ima za cilj da poveća svest polaznika o tome šta je konflikt, da im omogući prepoznavanje sopstvenih stilova u rešavanju konflikta i da im pruži priliku da razviju neke od tehnika za efikasnije upravljanje konfliktom. Ova znanja mogu pomoći zaposlenima da produktivnije koriste svoje radno vreme, brzo i efikasno rešavajući konflikte. To maksimizuje korišćenje resursa i ujedno je velika prednost za samu poslovnu organizaciju.
Kome je trening namenjen
- Svima koji žele da poboljšaju svoje performanse u poslovnom životu, kao i da nauče neka pravila rešavanjakonflikata u privatnom životu.
- Menadžerima svih nivoa
Sadržaj trening
- Pojam i definicija konflikata
- Stilovi ponašanja u konfliktima
- Rezultati konflikta
- Komunikacijske tehnike i veštine za prevazilaženje konflikata
- Asertivno (samopouzdano) ponašanje
- Ja-govor i Ja- poruke (način da jasno izrazimo svoj stav, a da pritom ne ugrožavamo sagovornika)
Koristi od treninga
- Smanjivanje konflikta
- Rad u konstruktivnijoj atmosferi
- Sticanje samopouzdanja u rešavanju interpersonalnih problema