PONUDE

Poboljšajte kvalitet interne i eksterne poslovne komunikacije, unapredite komunikacione veštine, efektivnost timskog rada i uspešno rešavajte konflikte.

  • PREDNOST JE ŠTO TRENINGE ODRŽAVAMO U PROSTORIJAMA VAŠE FIRME
  • Praktična primena stečenih veština - naši treninzi i programi su interaktivni i  primenljivi. Princip rada je radioničarski. 
  • Sticanje novih i poboljšanje postojećih znanja i veština zaposlenih.
  • Poboljšanje radne atmosfere, unapređenje radne sredine.
  • Trening se održava,subotom od 10 do 17h. Ritam rada je adekvatan sa odgovarajućim brojem pauza
  • Kako bi se na kvalitetan način posvetili svakom kandidatu, broj mesta je ograničen.
  • Svaki polaznik seminara na POKLON dobija priručnik sa teorijskim predavanjima i praktičnim vežbama..
  •   Nakon predavanja vrši se dodela sertifikata  kojim možete potvrditi pohađanje seminara

 

Konstruktivno rešavanje konflikata

Ovaj trening ima za cilj da poveća svest polaznika o tome šta je konflikt, da im omogući prepoznavanje sopstvenih stilova u rešavanju konflikta i da im pruži priliku da razviju neke od tehnika za efikasnije upravljanje konfliktom. Ova znanja mogu pomoći zaposlenima da produktivnije koriste svoje radno vreme, brzo i efikasno rešavajući konflikte. To maksimizuje korišćenje resursa i ujedno je velika prednost za samu poslovnu organizaciju.

 

Kome je trening namenjen

  • Svima koji žele da poboljšaju svoje performanse u poslovnom životu, kao i da nauče neka pravila rešavanjakonflikata u privatnom životu.
  • Menadžerima svih nivoa

 

Sadržaj trening

  • Pojam i definicija konflikata
  • Stilovi ponašanja u konfliktima
  • Rezultati konflikta
  • Komunikacijske tehnike i veštine za prevazilaženje konflikata
  • Asertivno (samopouzdano) ponašanje
  • Ja-govor i Ja- poruke (način da jasno izrazimo svoj stav, a da pritom ne ugrožavamo sagovornika)

 

Koristi od treninga

  • Smanjivanje konflikta
  • Rad u konstruktivnijoj atmosferi
  • Sticanje samopouzdanja u rešavanju interpersonalnih problema