Опис активности, дискусија и анализа:
1.Уводни део:
Добродошлица и представљање
Упознавање са пројектом
Упознавање са деловима обуке
2. Дефинисање развојних сметњи
Препознавање деце из осетљивих група
Граничне интелектуалне способности
Емоционални поремећаји
Дислексија и дисграфија
3. Како помоћи деци да усвоје социјалне вештине
4. Повратне информације
(Предавање и вежбе)
Зашто су важне повратне информације и како се формулише повратна информација. Шта треба да садржи повратна информација( доказе, последице, промене, снаге) и Које су предности јасне и прецизне повратне информације.
5. Кораци за развијање социјалних вештина код деце из осетљивих група
Смернице и препоруке за рад са децом из осетљивих група,са граничним интелектуалним способностима и деце са емоционалним поремећајима.
Евалуација:
Кроз обуку, учесници су упознати са карактеристикама ученика из осетљивих група. Проширили су знања о начинима подршке ученицима из осетљивих група.
Умеју да примене кораке за развијање социјалних вештина деце/ученика из осетљивих група. Лакше препознају карактеристике социјалних вештина код деце/ученика из осетљивих група.
Полазници развијају веће самопоуздање у раду са ученицима из осетљивих група
Знају и примењују асертивне реченице у комуникацији са ученицима из осетљивих група кроз јасне поруке. Полазници примењују стечено знање из области развоја социјалних вештина код деце/ученика