Poboljšajte kvalitet interne i eksterne poslovne komunikacije, unapredite komunikacione veštine, efektivnost timskog rada i uspešno rešavajte konflikte.
- PREDNOST JE ŠTO DOLAZIMO KOD VAS.
- Praktična primena stečenih veština - naši treninzi i programi su interaktivni i primenljivi, po prinipu radioničarskog rada.
- Sticanje novih i poboljšanje postojećih znanja i veština zaposlenih.
- Poboljšanje radne atmosfere, unapređenje radne sredine.
- Trening se održava,subotom od 10 do 18h, sa adekvatnim tempom rada
- Kako bi se na kvalitetan način posvetili svakom kandidatu, broj mesta je ograničen.
- Svaki polaznik seminara na POKLON dobija priručnik sa teorijskim predavanjima i praktičnim vežbama
- Nakon predavanja vrši se dodela sertifikata kojim možete potvrditi pohađanje seminara.
Veštine davanja i primanja povratne informacije (feedback)
Cilj ovog treninga je da učesnici unaprede znanja i veštine vezane za efikasno komuniciranje unutar svojih timova i da nauče kako da pravovremeno i na pravi način daju povratne informacije radi postizanja maksimalnih poslovnih rezultata.
Kome je trening namenjen?
- Menadžerima svih nivoa
- Svim zaposlenima koji žele da usavrše svoje veštine komunikacije
Sadržaj treninga
- Kada, kako i zašto davati povratnu informaciju
- Formula za uspešnu kritiku/pohvalu
- Primanje povratne informacije
- Rad na blokadama
- Koraci nakon razgovora
Koristi od treninga
- Kreiranje pozitivne radne klime u kojoj je jasno definisano šta je dobro, a šta nije dobro učinjeno
- Pružanje mogućnosti svakom pojedinačnom primaocu povratne informacije da planira svoje dalje postupke i unapredi postojeći rad
- Povećanje lične motivacije i odgovornosti pojedinaca u timovima