PONUDE

Poboljšajte kvalitet interne i eksterne poslovne komunikacije, unapredite komunikacione veštine, efektivnost timskog rada i uspešno rešavajte konflikte.

  • PREDNOST JE ŠTO DOLAZIMO KOD VAS.
  • Praktična primena stečenih veština - naši treninzi i programi su interaktivni i  primenljivi, po prinipu radioničarskog rada.
  • Sticanje novih i poboljšanje postojećih znanja i veština zaposlenih.
  • Poboljšanje radne atmosfere, unapređenje radne sredine.
  • Trening se održava,subotom od 10 do 18h, sa adekvatnim tempom rada
  • Kako bi se na kvalitetan način posvetili svakom kandidatu, broj mesta je ograničen.
  • Svaki polaznik seminara na POKLON dobija priručnik sa teorijskim predavanjima i praktičnim vežbama
  •  Nakon predavanja vrši se dodela sertifikata  kojim možete potvrditi pohađanje seminara.
  • Sa Vama se dogovaramo o broju polaznika treninga.

Veštine komunikacije

Ovaj treninga će omogućiti polaznicima da savladaju osnove teorije komunikacije, da se upoznaju sa tipičnim komunikacionim modelima i da steknu komunikacijske tehnike i veštine koje im mogu pomoći u efektivnoj poslovnoj komunikaciji

Sadržaj treninga

  • Osnovne karakteristike komunikacije
  • Verbalni i neverbalni aspekti komunikacije
  • Različiti tipovi sagovornika (agresivni, pasivni, pasivno-agresivni)
  • Asertivna komunikacija 
  • Umešnost davanja povratne informacije
  • Prihvatanje povratne informacije
  • Komunikaciju sa tzv. teškim klijentima

Kome je trening namenjen?

  • Menadžerima svih nivoa
  • Svim zaposlenima koji žele da usavrše svoje veštine komunikacije

Koristi od treninga

  • Na kraju treninga polaznici će savladati osnove efikasne komunikacije, upoznaće komunikacijske tehnike i veštine koje im mogu pomoći u u efektivnoj komunikaciji kako interno- sa zaposlenima, tako i eksterno- sa klijentima
  • Upostavljanje boljih odnosa i razvijanje različitih pristupa komunikaciji