Poboljšajte kvalitet interne i eksterne poslovne komunikacije, unapredite komunikacione veštine, efektivnost timskog rada i uspešno rešavajte konflikte.
- PREDNOST JE ŠTO DOLAZIMO KOD VAS.
- Praktična primena stečenih veština - naši treninzi i programi su interaktivni i primenljivi, po prinipu radioničarskog rada.
- Sticanje novih i poboljšanje postojećih znanja i veština zaposlenih.
- Poboljšanje radne atmosfere, unapređenje radne sredine.
- Trening se održava,subotom od 10 do 18h, sa adekvatnim tempom rada
- Kako bi se na kvalitetan način posvetili svakom kandidatu, broj mesta je ograničen.
- Svaki polaznik seminara na POKLON dobija priručnik sa teorijskim predavanjima i praktičnim vežbama
- Nakon predavanja vrši se dodela sertifikata kojim možete potvrditi pohađanje seminara.
- Sa Vama se dogovaramo o broju polaznika treninga.
Veštine komunikacije
Ovaj treninga će omogućiti polaznicima da savladaju osnove teorije komunikacije, da se upoznaju sa tipičnim komunikacionim modelima i da steknu komunikacijske tehnike i veštine koje im mogu pomoći u efektivnoj poslovnoj komunikaciji
Sadržaj treninga
- Osnovne karakteristike komunikacije
- Verbalni i neverbalni aspekti komunikacije
- Različiti tipovi sagovornika (agresivni, pasivni, pasivno-agresivni)
- Asertivna komunikacija
- Umešnost davanja povratne informacije
- Prihvatanje povratne informacije
- Komunikaciju sa tzv. teškim klijentima
Kome je trening namenjen?
- Menadžerima svih nivoa
- Svim zaposlenima koji žele da usavrše svoje veštine komunikacije
Koristi od treninga
- Na kraju treninga polaznici će savladati osnove efikasne komunikacije, upoznaće komunikacijske tehnike i veštine koje im mogu pomoći u u efektivnoj komunikaciji kako interno- sa zaposlenima, tako i eksterno- sa klijentima
- Upostavljanje boljih odnosa i razvijanje različitih pristupa komunikaciji